Challenge Mallorca triathlon prensa

HOLA! SOM EL DEPARTAMENT DE COMUNICACIÓ DE CHALLENGE PEGUERA-MALLORCA

Som aquí per a ajudar-te a fer el millor treball. Posa’t en contacte amb nosaltres i intentarem ajudar-te en tot el que necessitis. Fins aviat!

Correu: info@challenge-mallorca.com

Telèfon: +34 971 67 03 10 (ext. 1716)

SOM FUNDACIÓN CALVIÀ.

La nostra organització té un propòsit molt específic: impulsar el desenvolupament turístic del municipi de Calvià (Mallorca). Per a aconseguir-ho, liderem i col·laborem en diferents projectes esportius, gastronòmics, culturals que contribueixin a complir l’objectiu prioritari d’aquesta institució, la lluita contra l’estacionalitat turística.

En la Fundació Calvià 2004 s’integren diferents agents vinculats amb el municipi de Calvià, alguns són aquests: Ajuntament de Calvià, Associacions hoteleres de Palmanova-*Magaluf, Santa Ponça i Peguera, Illetes-*Cas Català, així com altres empreses turístiques i comercials del municipi.

Challenge Mallorca triathlon prensa en linea de meta

Pots sol·licitar la teva acreditació de premsa per a Challenge Peguera-Mallorca únicament has de completar el següent formulari. Aquesta acreditació serà vàlida per als accessos permesos a premsa des del dijous 14 al dissabte 16 d’octubre.

MPORTANT: No podem acceptar sol·licituds després del divendres 15 d’octubre a les 22.00

T’informem que oferim un nombre limitat de motos per a cobrir el circuit de bicicleta i també algunes embarcacions per a prendre imatges de la competició de natació. Des de l’organització de Challenge Peguera-Mallorca ens reservem el dret d’ús i assignació d’aquests transports.

NOTAS DE PREMSA CHALLENGE PEGUERA MALLORCA